Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V2 - 2025

Garantie: Ja
1225 Km
ROOD
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
ducati - panigale-v2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden

De nieuwe Ducati Panigale V2 S is nu te bezichtigen bij officieel Ducati dealer Moto Hippo.
De lichtste Panigale aller tijden:

De nieuwe Ducati Panigale V2 S markeert een historische overgang in de geschiedenis van Borgo Panigale tweecilinder sportmotoren, omdat hij voor het eerst niet is afgeleid van de grotere motorfiets die meedoet aan de Superbike. Volledig opnieuw ontworpen, het is de lichtste Panigale ooit. Hij weegt 17 kg minder dan het vorige model, waardoor hij zijn sportieve uitstraling heeft geërfd en een niveau van gemak, comfort en rijplezier toevoegt.

Al sinds 1957 staat Moto Hippo bekend om kwaliteit en betrouwbaarheid. Wij zijn officiële dealers van Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Bij Moto Hippo vind je niet alleen de nieuwste motoren, maar ook een selectie van meer dan 50 hoogwaardige occasions. Onze occasions worden zorgvuldig geselecteerd en garanderen kwaliteit. Verschillende garantiepakketten zijn beschikbaar voor onze occasions. Ook het inruilen van je huidige motor is mogelijk.

Naast de indrukwekkende Ducati Panigale V2 S bieden wij ook:
- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion