Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1260 - 2020

Garantie: Ja
31933 Km
.
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2003
Koppel: 130 Nm
Afmetingen (LxB): 227 x 99 cm
Tankinhoud: 20 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Van éérste eigenaar afkomstige Ducati Multistrada 1260! Dit betreft een origineel Nederlands geleverde Ducati die in nette staat verkeerd. 
Naast de originele uitrusting met onder andere Cruise Controle en Ducati Quikshifter, is deze ook voorzien van een volledige Termignoni uitlaat inclusief mapping en Carbon Pikes Peak ruit. 

De 1260 is de laatste generatie van de dikke V-Twin Multistrada's. Dit in combinatie met het open systeem en Quickshifter staat dit garant voor de echte Ducati ervaring! Koppel / Ducati Sound en Ultieme beleving!  Van rustig toeren tot een trackday, alles is mogelijk met deze Multistrada!

nieuwsgierig geworden? bel met ons of kom langs in onze showroom!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, cruise control, keyless start, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion