|
Motor | L Twin cilinder |
Boring x slag | 98|71.5 |
Cilinder inhoud | 1078 |
Comp. verhouding | 10.5:1 |
Kleppen | Desmodromic, 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Marelli electronische injectie, 45 mm |
Ontsteking | |
Vermogen | 95|70|7750 |
Max. koppel | 102.9|4750 |
Koppeling | Droge meerplatenkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | Volledig instelbare Marzocchi 50mm USD voorvork |
Vering achter | Volledig instelbare progressieve Sachs monoshock |
Remmen voor | 2 x 305 mm semi zwevende remschijf, Brembo remklauw met 4 cilinders |
Remmen achter | Schijfrem 245 mm doorsnee |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 180-55-17 |
Wielbasis | 1455 |
Lengte | 2120 |
Breedte | |
Hoogte | 1155 |
Zithoogte | |
Drooggewicht | 180 |
Leverbare kleuren | Zwart,Rood |
Beschrijving | De 1100 S is het ultieme in topprestaties. De ‘S’ maakt de Hypermotard nog spannender met zijn Marzocchi 50mm voorvork met TiN (TitaniumNitride)coating en een racewaardige volledig verstelbare Öhlins schokbreker achter, voor een superbe wegligging. De ongelooflijke remkracht van de Brembo Monobloc remklauwen en lichtgewicht machinaal afgewerkte wielen van gesmeed aluminium maken dit imposante chassis compleet, terwijl de carbon vorkbeschermers, de kappen van de distributieriem.
|