Nieuwsbrief:

DUCATI  916 - 1995

Garantie: Ja
46337 Km
Rood
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
ducati - 916
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Ducati 916 biposto uit 1995 met 46.337km. (Foto's in betere kwaliteit kunnen via whatsapp verstuurd worden)

Een ware klassieker met prestaties en uitstraling die tot op de dag van vandaag indruk maken. Zowel optisch als motorisch is deze 916 in keurige staat, de enige goede kleurstelling en voorzien van de perfecte uitlaat voor een Ducati.


In 2004 is deze prachtige motor vanuit onze Duitse buren naar Nederland geïmporteerd. De onderhoudshistorie is bekend, zowel voor als na de import.

Voorzien van:
- Carbon Termignoni-uitlaten
- Hugger/kettingkast van carbon
- Spiegels in kleur 
- Alle sleutels 

Bij 46.337km heeft de motor groot onderhoud gehad, op een paar keer starten na en een keer de weg op en neer heeft hij nog geen volledige km gereden. 
- Distributieriemen vervangen 
- Motorolie + filter vervangen
- Rem & koppelingsvloeistof vervangen 
- Remblokken achter vervangen

De motor is voor de foto’s niet gepoetst, zo binnengekomen. Dat laat zien hoe er met de motor is omgegaan. De nette staat, onderhoudshistorie en uitlaten maken deze icoon een waardevaste investering indien je hem net zo netjes houdt.

Rijklaar meeneemprijs: €10.399,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1975 - In 1975 deed men opnieuw van zich horen door te komen met de eerste echte lange-afstands tourmachine, de GL1000 Gold Wing. Een moderne, watergekoelde, platte viercylinder. Met deze motorfiets creëerde men niet alleen een nieuwe motor maar tegelijk ook een nieuwe touring cultuur. Daar was hij dan, de ultieme tourmotor met meer comfort dan ooit tevoren. De originele CB400F deed een bruggetje slaan naar de wereld van de caferacer styling van een moderne productiemachine. De mooie vier in één uitlaat maakte de klassieke look. Een beetje tam als je het nu ziet maar in die tijd een radicale andere motor dan de standaard looks
© 2000 - 2025 Motoroccasion