Nieuwsbrief:

DUCATI  600 SL PANTAH - 1982

Garantie: Ja
44357 Km
.
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
ducati - 600-sl-pantah
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Zeer fraaie en complete Ducati Pantah 600 SL.
Origineel nieuw in 1982 geregistreerd in Frankrijk, in 1991 naar Nederland gekomen waar de Pantah ruim 22 jaar in bezit is geweest van de eerste eigenaar.
Nu ondertussen alweer weer ruim 9 jaar in bezit van de huidige eigenaar. Zeer goed lopende en sturende klassieker met de juiste patina. Voorzien van o.a. Brembo upgrade (goldline, rempomp en remklauwen)  Door de jaren heen technisch goed bijgehouden en recentelijk voorzien van nieuwe olie, filter riemen etc.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion