Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE 1299 S - 2015

18920 Km
ROOD
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
ducati - 1299-panigale-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10914

De Ducati Panigale uit 2015 met slechts 18920 kilometer op de teller is een waar racemonster dat klaar is om de wegen te veroveren. Met zijn aerodynamische ontwerp, krachtige motor en hoogwaardige technologie, biedt deze motorfiets een ongeëvenaarde rijervaring.

Deze specifieke Panigale is in uitstekende staat en is goed onderhouden. Het vermogen van de motor is indrukwekkend en de prestaties zijn fantastisch, waardoor je je in een mum van tijd als een professionele coureur zult voelen. Met de verbluffende snelheid en responsieve handling van deze machine, zul je jezelf vinden in een wereld van puur rijplezier.

Of je nu een doorgewinterde racer bent of gewoon op zoek bent naar een indrukwekkende sportmotorfiets om van te genieten, deze Ducati Panigale uit 2015 is een uitstekende keuze. Neem hem mee voor een proefrit en ervaar de opwinding en kracht die hij te bieden heeft.
wij tanken al onse afleveringen met milieuvriendelijke Ecomaxx brandstof
12 maanden garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion