Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT TOURING - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLAUW
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CF Moto 800 MT Touring, Nieuw. 5jaar Fabriek garantie.

Avontuur betekent nieuwe plaatsen ontdekken en nieuwe ervaringen beleven. Het betekent ook dat je er soms zomaar op uit kan, zonder iets te plannen.

Standaard voorzien van:
- KTM-platform afgeleide 799cc paralleltwin met 95 pk en 81 Nm
- Dubbele balansassen en een 285° krukas
- Ontworpen door Kiska
- Slipperkoppeling
- Geavanceerd bochten-ABS van Bosch
- Radiale remklauwen met dubbele zuigers
- Volledig instelbare vering
- Twee rijmodi (Sport en Rain)
- Intelligent full LED-verlichtingssysteem
- Automatisch dovende richtingaanwijzers
- USB en 12V-aansluiting.
- Mistlampen
- Valbeugels, handkappen, carterbescherming
- Quick shifter up en down
- 7" TFT dashboard scherm met mogelijkheid om uw telefoon te verbinden
- Telefoneren, muziek beluisteren en navigeren (met de CFMOTO app)
- Uitgebreide boordcomputer met banden spanning weergave
- Rijklaargewicht 229 kg
- Cruise control
- en veel meer…..

Of je nu zin hebt in een ritje door de stad of langs je favoriete stuurweggetjes, de 800MT biedt met zijn krachtige prestaties, opvallende design en praktische eigenschappen het beste van beide werelden.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion