Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SR - 2025

Nieuw
Black-Red / White-Red
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CFMOTO 450SR TC: Sportiviteit, prestaties en stijl in één motorfiets

De CFMOTO 450SR is een krachtige en veelzijdige sportmotor die zowel recreatieve rijders als competitie-enthousiastelingen aanspreekt. Met zijn unieke sportieve looks, lichtgewicht constructie en topniveau veerelementen en remmen biedt de 450SR een perfecte balans tussen prestaties en comfort. Deze motorfiets zet een nieuwe standaard voor sportmotoren met een middelgrote cilinderinhoud. Vanaf modeljaar 2025 heeft de 450SR nu ook TC
Design: aerodynamisch en stijlvol

Het aerodynamische design van de 450SR is niet alleen visueel indrukwekkend, maar ook functioneel. Elk onderdeel, van de voorzijde tot de specifiek vormgegeven achterkant, is ontworpen om de luchtweerstand te minimaliseren en de wendbaarheid te maximaliseren.


Winglets: De opvallende winglets genereren 2 kg downforce bij 120 km/u, wat zorgt voor meer stabiliteit en grip.
Zithoogte: De standaard zithoogte is 795 mm, maar met optionele zadels kan deze worden aangepast naar 785 mm of 815 mm. Het slanke ontwerp zorgt voor een comfortabele rijpositie en maakt het gemakkelijk om je voeten aan de grond te zetten.
Tractiecontrole :Het meest significante verschil tussen MY24 en MY25 is de toevoeging van tractiecontrole op de 450SR TC. Dit systeem helpt de bestuurder om de controle over de motor te behouden door het vermogen naar het achterwiel te verminderen wanneer wielspin wordt gedetecteerd. De standaard 450SR heeft deze functie niet.Het nieuwe modeljaar heeft tevens ook een iets grotere achterschijfrem een een dubbele piston remklauw

Prestaties: licht, wendbaar en klaar voor het circuit

De 450SR is uitgerust met sportief afgestelde veerelementen en hoogwaardige remmen, waardoor hij uitstekende stabiliteit en controle biedt. De multi-link achterbrug, een feature die je eerder bij zwaardere motorfietsen verwacht, verbetert de rijervaring verder.

Met zijn sportieve banden, korte versnellingsbak-verhoudingen en geïntegreerde valbescherming is de 450SR klaar voor het circuit. Bovendien kan het schakelpatroon snel en eenvoudig worden omgekeerd, wat extra flexibiliteit biedt voor competitierijders.
Beschikbaarheid en prijzen

De CFMOTO 450SR is verkrijgbaar in twee stijlvolle kleuren: Zircon Black en Nebula Black.
De ultieme sportmotor

De CFMOTO 450SR combineert sportiviteit, prestaties en stijl in één motorfiets. Of je nu op zoek bent naar een circuit-ready machine of een comfortabele sportmotor voor de openbare weg, de 450SR biedt alles wat je nodig hebt. Met zijn aerodynamische design, uitstekende veerelementen en gebruikersvriendelijke features is de 450SR de perfecte keuze voor motorrijders die het beste van beide werelden willen.
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion