|
Motor | vloeistofgekoelde 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 80|49.7 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 12.1 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 165|121|11000 |
Max. koppel | 114|9.250 |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, anti-hop, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met rechte vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 |
Topsnelheid | >200 |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe, meedragende motor |
Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 46 mm, in- en uitgaande demping traploos instelbaar. Veeruitslag 120 mm. |
Vering achter | dubbelzijdige swingarm van gegoten aluminium, continue instelbare in- en uitgaande demping (hoge en lage snelheden). Veeruitslag 120 mm. |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste radiale 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 220 mm, dikte 5 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1,439 |
Lengte | 2.057 |
Breedte | 845 |
Hoogte | 1.228 |
Zithoogte | 814 |
Drooggewicht | 205 |
Leverbare kleuren | Catalanograu Uni, Lightwhite Uni/Lupinblau Metallic/Racingred Uni, Racingred Uni/Blackstorm Metallic |
Beschrijving | Altijd snel en op de grens rijden, op zoek naar de ideale lijn? Daarvoor heb je nu 152 kW (207 pk) onder je. Een ontembare kracht stuwt jouw RR helemaal naar de limiet - met een maximaal koppel van 113 Nm bij 11.000 t/min en een koppelkromme van ten minste 100 Nm over een toerengebied van 5.500 tot 14.500 t/min. Tien jaar nadat de eerste generatie van de RR de motorwereld versteld deed staan, presenteren we wederom een nieuwe maatstaf. Daarbij hebben we vrijwel elk onderdeel van de RR opnieuw geconstrueerd - van voor tot achter. Het resultaat: minder gewicht en merkbaar betere prestaties. Ben je voorbereid op de pole position en de overwinning? De RR wacht op jou. |