Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 R - 2017

Garantie: Ja
19276 Km
Rood
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De S1000R is uitgevoerd met de volgende opties af fabriek 
X0182 DTC
X0222 Gearshift Assistant Pro
X0223 DDC
X0224 Driving Modes Pro
X0227 Sports Package
X0235 Dynamic Package
X0276 Design Option, Wheels
X0386 Operating Instructions, Dutch
X0519 Heated Handlebar Grips
X0538 Cruise Control
X0580 Engine Spoiler
X0590 Direction Indicator LED White
X05AC ABS Pro
X0603 Alarm System
X0992 Control For Retailer Equipment
Extra: V-trec rem/koppelingshendel, Akrapovi demper, bobbins, TomTom houder, boekjes zijn aanwezig, BMW service card tot 29 mei 2023




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion