Nieuwsbrief:

BMW  R 27 - 1964

Garantie: Ja
3 Km
ZWART
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1964

De BMW R27 is de laatste productie één-cilinder tot de komst van de BMW F650.
De R27 heeft een 247cc motorblok

Deze BMW R27 is uiterst profesioneel gerestaureerd.
Alles is aan deze R27 uitgevoerd.
Niet alleen optisch is deze R27 dus aangepakt, maar ook inwendig is alles nieuw.

Uiteraard zijn bij deze BMW R27 het framenummer en motornummer gelijk

Deze R27 een NL motor, dus met een prachtig oud kenteken.
Het motorblok en de aandrijflijn zijn nu afgevuld met conserverings olie, dit omdat de R27 prachtig is om alleen maar naar te kijken, dus ideaal voor de verzamelaar.

Als accessoire is er een zijstandaard gemonteerd,




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Vetkast" betekent: De achterketting loopt door een gesloten kettingkast waarin een grote hoeveelheid vet aanwezig is. Beroemd was de vetkast van het merk Becker. Door het toepassen van een vetkast wordt de levensduur van de ketting niet alleen aanmerkelijk verlengd, maar hoeft de ketting ook niet te worden gesmeerd en blijft het achterwiel schoon. De vetkast is minder populair dan vroeger, omdat de o-ringketting (zelfsmerende ketting) veel van de negatieve punten van de gewone ketting heeft ondervangen. Voorts hebben veel moderne motorfietsen een cardanas of belt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion