Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2020

Garantie: Ja
61979 Km
DONKER ZWART
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2018 - 2024

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 90 x 149 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Deze motor verkeerd in zeer nette staat en nagenoeg niet te onderscheiden van nieuw. Deze originele Nederlandse motorfiets hebben wij nieuw geleverd.
Kom langs bij ons in Alkmaar om de motor te bekijken en een proefrit te maken.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Alarm, Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Automatic Stability Control (ASC), Bagagerek, Bandenspanningcontrole (RDC), Bandenspanningscontrolesysteem, Comfort-pakket, Cruise control, Cruisecontrol, Dynamic-pakket, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Electronic Suspension Adjustment (ESAII), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handkappen, Handvat verwarming, Handvatverwarming, Hill hold functie, Keyless ride, Keyless start, Kofferdragers, Kofferrek, LED dagrijverlichting, LED knipperlichten, LED koplampen, Metaalkleur, Middenstandaard, Navigatie voorbereiding, Schakelassistent Pro, Spaakwielen, Touring Pakket, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dusseldorp Motorrad Alkmaar
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion