Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2015

Garantie: Nee
62213 Km
Grijs Wit
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
R 1200 GS de topper van BMW met originele zijkoffers. 

Deze nieuw in Nederland gelverde motorfiets van eerste eigenaar is voorzien van de complete onderhoudsgeschiedenis. 

Ga er mee rijden en begrijp waarom ze ze populair zijn.

Super goed rijdend en sturend super goede remmen en het vetrouwde motorgevoel.

Het gaat hier om het 2015 model met het zwarte motorblok en standaard stuurdemper.

Dit blok is weer verbeterd tov de vorige LC modellen.

Voorzien van veel originele  elektronische extra zoals ABS,  ESA, Cruise controll ,handvatverwarming enz.

Verder voorzien van valbeugels, extra lampen hoge ruit , handkappen en een tanktas. 

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Cardan aandrijving , Cruise control, Cylinderbeschermers, extra lampen, garantie, gear indicator, Handkappen, Handvat verwarming, in hoogte verstelbaar zadel, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, middenbok, onderhoudsboekjes, Originele uitlaat, Stuurdempers, Tanktas, valbeugels, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion