Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2012

Garantie: Ja
68070 Km
TRIPLE BLACK
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2012

Deze motor is door inruil verkregen en de prijs is de zo meeneemprijs zonder garantie en onderhoud. De BTW is verrekenbaar.


0200 Speciaal model triple black
0350 Uitlaatsysteem verchroomd
0386 Handleiding nederlands
0416 ESA
0430 Veiligheidspakket
0432 Uitrusting pakket 2
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0539 Boordcomputer
0562 Extra koplamp
0590 Richtingaanwijzer LED wit
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0630 I-ABS generatie 2
0650 ASC
0680 Kofferhouder aluminium koffer

De motor is vanaf 20.000 km bij ons in onderhoud geweest.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Molenaar Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion