Nieuwsbrief:

BMW  R 100 RS - 1983

Garantie: Nee
59891 Km
Wit
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Uniek mooie BMW R100RS van bouwjaar 1983 met slechts 59.891km op de teller.
Complete historie met boekjes (1eigenaar in Duitsland toen verkocht aan Nederlandse collega dus in totaal 2 eigenaren gehad!) en reservesleutels aanwezig.
Onder het zadel ziet hij er zelfs nog als nieuw uit, ook het slot dat in de framebuis kan is aanwezig.
Als extra nog een soloseat en tanktas aanwezig.
Loopt heel mooi, op 18 juni 2025 zijn de carburateurs gereinigd met nieuwe pakkingen en zijn de bougies vernieuwd.
Voor in de verzameling of om deze zomer lekker mee te gaan rijden. 

Interesse? Bel 0623329263.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion