Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2019

Garantie: Ja
27684 Km
BLACK STORM METALLIC/GLACIERSILBER
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: mrt. 2011 - 2024
Koppel: 180 Nm
Afmetingen (LxBxH): 232 x 100 x 144 cm
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat in de showroom van Elst.

Full options 1600 GT met Akrapovic einddempers.
Nieuw geleverd en onderhouden, van 1e eigenaar.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS, Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Audiosysteem ECE en voorbereiding incl., Bandenspanningcontrole (RDC), BMW LED Verstralers, Centraal vergrendelingsysteem, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Keyless Ride, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED Achterlicht, Navigatiesysteem, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm electronisch verstelbaar, Witte LED knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion