Nieuwsbrief:

BMW  F 900 R - 2023

Garantie: Ja
2000 Km
LIGHT WHITE/BLUE MET (WIT METALLIC)
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2019 - 2024
Modelcode: K83
Typenummer: 0K11

Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 216 km/u
Afmetingen (LxBxH): 214 x 82 x 113 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-03-2026
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Active pakket, Active pakket (0236), Adaptief demping systeem, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Comfort-pakket, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic-pakket, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Keyless start, Kofferdragers links & rechts (0681), Koplampen adaptief, Koplamp Pro, Koplamp Pro (0219), LED dagrijverlichting, LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Metaalkleur, Middenstandaard, Middenstandaard (0636), Motorspoiler (0580), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Sport (0451), Teleservices (06AE), Touring Pakket, Touring pakket (0233), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uit­straling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (on­gunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de mo­torfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wie­len. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbe­terd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
© 2000 - 2024 Motoroccasion