Nieuwsbrief:

BMW  F 900 R - 2021

Garantie: Ja
17305 Km
N2X SAN MARINO BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modelreeks: dec. 2019 - 2024
Koppel: 92 Nm
Afmetingen (LxBxH): 214 x 82 x 113 cm
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 216 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Mooie F 900 R.
Deze staat in onze showroom in Apeldoorn.

BTW is verrekenbaar.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Adaptieve bochtverlichting, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfortpakket, Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamicpakket, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Emergency Call, Keyless Ride, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), Middenbok, MSR (motorsleepmomentregeling), Navigatievoorbereiding BMW, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Touringpakket, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Witte LED knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion