Nieuwsbrief:

BMW  C EVOLUTION - 2014

Garantie: Ja
27017 Km
Wit
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
bmw - c-evolution
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze BMW C Evolution is een volledig electrische motorscooter!

Ideaal voor woon-werk verkeer!

Nette staat
Nieuwe band achter
Handvatverwarming
Rij modi
  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

    Wij leveren al onze motoren af met 10 dagen gratis verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.
     






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Boshuizen Motor Service
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion