Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 500 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GROEN
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
  • TIMELESS DESIRE
    De Leoncino 500 combineert met succes traditie, passie, innovatie en prestaties in een eigentijdse stijl als een elegante scrambler. Bij het ontwerpen van de 500 serie is trouw gebleven aan de bekende Leoncino vorm; de boog. Deze is terug te vinden in de koplamp en het ontwerp van de tank waardoor de kracht, dynamiek een authentieke stijl van de motor wordt versterkt.

    Het frame is een stalen trellis frame, dat perfect past bij het ontwerp en tegelijkertijd zorgt voor een gemakkelijke en voorspelbare wegligging. Iets wat mede te danken is aan de standaard gemonteerde hoogwaardige Angel GT banden van Pirelli. De Leoncino 500 is voorzien van sportieve 17 inch lichtmetalen velgen.

    EEN ELEGANTE SCRAMBLER
    De Leoncino 500 combineert de vormen van traditionele "scramblers" met de stijl en technologie van moderne motoren en zet zichzelf daarmee neer als een elegante scrambler.

    De koplamp heeft gebogen lijnen en wordt gekenmerkt door de typische Leoncino LED-boog. Het zadel, ook in auhentieke stijl ontworpen, past perfect en zorgt voor een comfortabele rit voor zowel de bestuurder als de passagier.

    De Leoncino 500 beschikt over een modern digitaal LCD-dashboard. Het stalen trellis frame is ontwikkeld om perfect te integreren met het ontwerp van de motor en daarbij maximale stijfheid te bieden. Samen met een 50mm upside-down voorvork en monoschokbreker achter zorgt dit voor optimale wendbaarheid en handling op de weg. De vering is afgesteld om optimaal contact met het wegdek te garanderen.

    De leeuw heeft een speciale plek en staat met trots op het voorspatbord, zoals gebruikelijk was op de historische motorfietsen van Benelli.

    EEN BEKENDE KRACHTBRON
    Het kloppend hart van Leoncino 500 bestaat uit een door Benelli zelf ontwikkelde 500cc metende parallel-twin. De EFI mapping zorgt voor een motor die gretig op het gas reageert maar daarbij een soepele motorloop heeft.

    De vloeistofgekoelde twin met DOHC ontwerp is betrouwbaar, reactief en bovendien Euro5 goedgekeurd. De kruktappen zijn 180 graden verzet en het moderne en uitgebalanceerde uitlaatontwerp zorgt voor een imposant en diep motorgeluid.

    Het blok staat garant voor 46 Nm koppel bij 6000 omwentelingen. Verder doortrekken levert 47,6 pk (35 kW) op bij 8500 omwentelingen waardoor deze motor precies op de A2 grens zit en het maximale uit het A2 rijbewijs gehaald kan worden.

    Daarnaast is er nog een interne balans-as toegevoegd wat resulteert in een zijdesoepel lopende motor. Voeg hier een soepele zes-bak met assist & slipper clutch aan toe en het plaatje is compleet.

     

  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk en al onze motoren worden standaard afgeleverd met een 10 daagse ALL-RISK verzekeringsdekking!

    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
3 jaar garantie, A2 motorfiets, Abs, Buizenframe, Cbs, Digitaal dashboard, Gratis bezorging door heel nederland!, Led-verlichting, Préload & rebound vering instelbaar, Retro scrambler




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Universal Japanese Motorcycle" betekent: Universele Japanse motorfiets, een predikaat dat door de motorpers werd toegekend aan een steeds universeler wordend type Japanse motorfiets. In de jaren zeventig en begin jaren tachtig leken de typen van de verschillende Japanse motorfietsfabrikanten nogal op elkaar. Luchtgekoelde, staande multicilinder motorfietsen waarbij vooral de staande viercilinder populair was bij de ontwerpers van verschillende Japanse fabrieken. Inmiddels is de diversiteit in Japanse motorconcepten enorm groot geworden: v-4, v-2, zescilinder boxer, vier cilinders in lijn. De typering Universal Japanese Motorcycle is niet meer van toepassing op de huidige Japanse motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion