irbox met luchtinlaat vooraan. 2 ∅48 mm gasklephuizen, Ride-By-Wire-beheer
Ontsteking
Vermogen
100|73|
Max. koppel
67|8500
Koppeling
Multiplaat, in oliebad
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
15
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Dubbelbalken aluminium frame met afneembare achterbank
Vering voor
Kayaba upside-down voorvork ∅ 41 mm met contraveer, aluminium poten voor bevestiging van radiale remklauwen. Instelbaar voor rebound en veervoorspanning.
Vering achter
Aluminium achterbrug met asymmetrische spanten. Monoshock met instelbare contraveer: rebound en veervoorspanning. Veerweg: 130 mm
Remmen voor
Dubbele schijfdiameter 320 mm
Remmen achter
Brembo-remklauw met 2 geďsoleerde zuigers van ∅ 34 mm
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trekken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar programma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds gemaakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.