Beschrijving | De Aprilia RS4 wordt aangedreven door een geheel nieuwe 125 cc watergekoelde 4 takt eencilinder motor met vier kleppen en geavanceerde dubbele bovenliggende nokkenassen (DOHC) met kleptiming systeem. Deze motor levert het maximale vermogen toegestaan voor deze klasse met een gladde, lineaire levering en ecologisch - het voldoet aan de strengste emissienorm van kracht.
Met een zes versnellingsbak waardoor de rijder altijd gebruik kan maken van het beschikbare vermogen in alle omstandigheden, de Aprilia RS4 125 biedt ongeëvenaarde prestaties in zijn klasse niet alleen in termen van absolute macht bij hoge toerentallen, maar ook in termen van bruikbare kracht band , minimale trillingen en uitstekende mechanische betrouwbaarheid.
APRILIA QUICK SHIFT
Voor de eerste keer op een 125cc motor, Aprilia biedt het innovatieve Aprilia Quick Shift-systeem, een geavanceerde technische oplossing direct afgeleid van zijn grote zus, de RSV4 JKP. Het operationele principe is vergelijkbaar, hoewel deels vereenvoudigd, met die van de RSV4: op de RS4 staat het systeem ook garant voor koppel onderbreking schakelen op basis van de snelheid die is ingeschakeld, het niveau van de gas-opening en het toerental van de motor, maar voor de 125cc , is de verschuivingstijd is een vaste parameter. Het voordeel van dit systeem - beschikbaar als aparte accessoire - is dat de rijder gemakkelijk het gas vast kan houden zonder de koppeling te gebruiken, waardoor het schakelen eenvoudig en snel gaat.
CHASSIS
Het chassis is zonder twijfel de pluim op de hoed van het RS4 project: gebouwd op basis van de uitzonderlijke ervaring die Aprilia heeft opgedaan in WSBK en de 125 en 250 klassen in Moto GP, gebruikt het gegoten aluminium met gekruiste wapening ribben. Met zijn state of the art design, biedt deze uiterst lichte structuur een hoge torsiestijfheid.
De voorwielophanging heeft ook klasse met een stevige 41 mm upside voorvork, zwart geanodiseerde stang klemmen en een veerweg van 110 mm, terwijl aan de achterzijde een monoshock direct gekoppeld wordt aan de asymmetrische achterbrug.
Zowel de Aprilia RS4 50 en RS4 125 beschikken over klasse remsystemen: elke fiets maakt gebruik van een 300 mm stalen schijf aan de voorzijde, gegrepen door een vier zuiger remklauw radiaal, en een 220 mm schijf aan de achterzijde met een enkele zuiger remklauw.
De 17 "wielen zijn geschoeid met 100/80 rubber aan de voorkant en een 130/70 band aan de achterzijde.
STANDARD EQUIPMENT AND FEATURES
Het multifunctionele analoge / digitale instrumentenpaneel met LCD display is afgeleid van haar grote zus, de RSV4, terwijl het ontwerp van het 6-spaaks design van de wielen het doelgerichte karakter verder benadrukt . Het passagier zadel is nog een ander voorbeeld van het extreme niveau van verfijning van deze nieuwe fietsen van Aprilia. In plaats van lastige schroeven, maakt een praktische quick release knop het mogelijk om de passagiersstoel uit te wisselen met de staart kuip om in een oogwenk om de fiets te transformeren van twee zitting tot enkele zitting configuratie (beschikbaar als aparte accessoire). Onder het zadel is er ook ruimte voor een praktische handschoen-box, de meest ruime in zijn categorie.
KLEUREN
De nieuwe Aprilia RS4 50 en 125 zijn verkrijgbaar in twee kleuren - "Racing Black" en "Racing White"
MULTIMEDIA GALLERIE
Zie alles
PERSONALISEER UW VOERTUIG
Creeër uw costommade voertuig
personaliseer
BROCHURE
Download: Brochure
en ontdek de technische details van
van RS4 125
|