Nieuwsbrief:

QJMOTOR  SRV 600 V - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
ONBEKEND
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
QJMOTOR - srv-600-v
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Koppel: 54 Nm
Afmetingen (LxBxH): 228 x 83 x 112 cm
Tankinhoud: 17 liter
Aantal eigenaren: 1

Nu direct uit voorraad leverbaar!
Unieke stoere cruiser met een geweldig V4 motorblok, deze moet je eens proberen! Het geluid en de respons op het gas is super!
Af fabriek voorzien van ABS, Traction Control (uitschakelbaar), rond TFT display met telefoon connectiviteit, verlichte stuurschakelaars en bandenspannings- en temperatuurcontrole.
Je telefoon verbind je eenvoudig via Bluetooth en met de Carbit App navigeer je via het display met een duidelijke kaart in het scherm!
Bekijk hier de video; https://www.youtube.com/watch?v=8U0YIErkw8c

Ombouw naar 35 kW is mogelijk.

Elke nieuwe QJMOTOR koop je met de zekerheid van 3 jaar fabrieksgarantie.

= Bedrijfsinformatie =

Op alle biedingen en/of vragen via Marktplaats of wat voor kanaal dan ook wordt altijd door ons op gereageerd.
Ben je deze motor aan het bekijken op Motoroccasion of een andere site waar je geen film of veel meer foto`s van de motor kunt zien? Ga dan snel naar www.motoportalmere.nl om meer foto`s en een film van de motor te bekijken.
Of bekijk de film op 'MotoPort Almere TV' op YouTube!

Wanneer u voor deze motor een MotoPort Norisk verzekering met WA-beperkt Casco of All-risk dekking afsluit ontvangt u:
- GRATIS pechservice inclusief eigen woonplaats.
- Hoge instapkorting
- Tot 80%no-claimkorting
- Geen alarmverplichting!
- 3 jaar aanschaf- of taxatiewaardevergoeding mogelijk. Geen afschrijving!
- Accessoires tot 1.500,- euro gratis meeverzekerd
- Schade aan helm en kleding tot 1.500,- euro per opzittende gratis meeverzekerd

Ben jij helemaal gek van motoren en op zoek naar een nieuwe uitdaging of ken je iemand in je omgeving? Aarzel niet en neem contact met ons op voor een passende functie in ons bedrijf!
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Almere
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2024 Motoroccasion