Nieuwsbrief:

Van Hoof Motoren

Officieel dealer van CFMOTO Van Hoof Motoren is anders dan andere bedrijven. Daarom zijn wij er trots op dat wij officieel dealer zijn van CFMOTO! CFMOTO is vastbesloten zich te onderscheiden van de massa. Dit door een uitzonderlijk ontwerp na te streven, innovatie hoog in het vaandel te dragen, de betrouwbaarheid continu te verbeteren en gewoonweg door opwindende voertuigen te maken. Als officeel dealer kunnen wij nieuwe motoren leveren, service en onderhoud bieden en daarbij 5 jaar garantie op CFMOTO garanderen.
Alle motoren van Van Hoof Motoren
15 motoren gevonden
TRIUMPH TIGER
TRIUMPH TIGER
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2006, 64980 Km
HONDA PCX 125
HONDA PCX 125
€ 1.850,- p/mnd klik hier
2011, 34292 Km
BMW R 850 R
BMW R 850 R
€ 2.249,- p/mnd klik hier
1998, 95243 Km
APRILIA ATLANTIC 500
APRILIA ATLANTIC 500
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2008, 14253 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.249,- p/mnd klik hier
2002, 49000 Km
KAWASAKI GTR 1000
KAWASAKI GTR 1000
€ 2.249,- p/mnd klik hier
2001, 84577 Km
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
HONDA VT 750 C2 SHADOW ACE
€ 3.450,- p/mnd klik hier
1997, 60235 Km
BMW G 650 XCOUNTRY
BMW G 650 XCOUNTRY
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2007, 53000 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2001, 32336 Km
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 2.249,- p/mnd klik hier
2003, 0 Km
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2000, 44405 Km
KAWASAKI NINJA ZX-10R
KAWASAKI NINJA ZX-10R
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2004, 42717 Km
MASH CAFE RACER BLACK
MASH CAFE RACER BLACK
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2016, 38376 Km
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
SUZUKI GSF 1200 S BANDIT
€ 1.749,- p/mnd klik hier
1996, 78301 Km
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
YAMAHA YZF 600 R THUNDERCAT
€ 1.949,- p/mnd klik hier
1999, 59011 Km
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geļntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion