Nieuwsbrief:

Motoshop Margraten


www.motoshopmar.nl
043-4502451
Dealer van:Lid BOVAG

SUZUKI


Welkom bij MOTOSHOP MARGRATEN. Motoshop Margraten is al jaren een vertrouwd adres voor alles wat motorrijden tot een waar genoegen maakt. Wij heten U van harte welkom in onze zaak John en Tom en het Motoshop team
Alle motoren van Motoshop Margraten
17 motoren gevonden
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2021, 21559 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2008, 12764 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2008, 22341 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 1250 FA
SUZUKI GSX 1250 FA
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2010, 49813 Km
Merkdealer
KAWASAKI ER 6 N ABS
KAWASAKI ER 6 N ABS
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2006, 50215 Km
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
Merkdealer
SUZUKI SV 650
SUZUKI SV 650
€ 8.099,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX 1250 FA
SUZUKI GSX 1250 FA
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2010, 49813 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2018, 37105 Km
BMW R 1150 RS
BMW R 1150 RS
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2003, 30031 Km
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 16.299,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 10.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050 DE
SUZUKI V-STROM 1050 DE
€ 15.490,- p/mnd klik hier
2023, 10332 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2024, 1267 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 GX
SUZUKI GSX-S 1000 GX
€ 18.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion