Nieuwsbrief:

Maestro Motors

In- en verkoop van nieuwe en jonge gebruikte motoren. Op zoek naar een specifieke motor, maar u vindt deze niet in onze voorraad? Wij helpen u graag in uw zoektocht naar uw droommotor! Door onze ervaring en vele contacten in de motorbranche kunnen wij u hier goed bij helpen.
Alle motoren van Maestro Motors
18 motoren gevonden
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2015, 17808 Km
HONDA CB 600 F HORNET C-ABS
HONDA CB 600 F HORNET C-ABS
€ 4.699,- p/mnd klik hier
2008, 21342 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
€ 10.799,- p/mnd klik hier
2017, 22374 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS TOURER
KAWASAKI VERSYS 650 ABS TOURER
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2016, 13599 Km
KAWASAKI VERSYS 650 TOURER
KAWASAKI VERSYS 650 TOURER
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2015, 19167 Km
YAMAHA TMAX TECH MAX 560
YAMAHA TMAX TECH MAX 560
€ 15.799,- p/mnd klik hier
2022, 6773 Km
YAMAHA TRACER 9 GT
YAMAHA TRACER 9 GT
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2023, 12403 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2023, 2657 Km
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 2.699,- p/mnd klik hier
2005, 18696 Km
APRILIA TUONO V4 R
APRILIA TUONO V4 R
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2011, 28758 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2021, 14475 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2016, 10175 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 16.299,- p/mnd klik hier
2021, 9117 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 12.999,- p/mnd klik hier
2020, 14189 Km
YAMAHA TRACER 7 GT
YAMAHA TRACER 7 GT
€ 9.799,- p/mnd klik hier
2022, 8392 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 10.299,- p/mnd klik hier
2018, 4321 Km
KAWASAKI Z1000 ABS
KAWASAKI Z1000 ABS
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2014, 32731 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2016, 35489 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion