Nieuwsbrief:

HH Motoren

Kleinschalig, betrokken en met passie voor motoren, dit zijn de uitgangspunten waarmee ik mijn beroep beoefen; het in- en verkopen van tweedehands motorfietsen, als een rechtgeaarde, een echte liefhebber van het uitgelezen voertuig op twee wielen. Stammend uit een dynastie van constructeurs van speciaalmachines en ook zo opgeleid, volg ik nu al sinds 2006 mijn hart en richt mij geheel op het bovenstaande.
Alle motoren van HH Motoren
19 motoren gevonden
APRILIA RXV
APRILIA RXV
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2011, 1 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2009, 39600 Km
YAMAHA X MAX 400 ABS
YAMAHA X MAX 400 ABS
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2018, 14100 Km
HONDA CB 750 K7
HONDA CB 750 K7
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1978, 78200 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 18700 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2014, 29999 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2003, 55200 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2019, 11200 Km
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2002, 44300 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2005, 37800 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2007, 13600 Km
HONDA CB 1000 R
HONDA CB 1000 R
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2010, 30200 Km
BMW R 80/7
BMW R 80/7
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1979, 27800 Km
HONDA NT 650 V DEAUVILLE
HONDA NT 650 V DEAUVILLE
€ 2.690,- p/mnd klik hier
2002, 36500 Km
HONDA CBR 1100  XX SUPER BLACKBIRD
HONDA CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2001, 26600 Km
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2003, 42500 Km
SUZUKI SV 650 SA
SUZUKI SV 650 SA
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2010, 34400 Km
KAWASAKI ER 6 N
KAWASAKI ER 6 N
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2007, 11500 Km
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2014, 23700 Km
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion