Nieuwsbrief:

De Jonge Motoren

De Jonge Motoren! Hét adres voor een nieuwe motor of motoroccasion in de regio Tholen, Bergen op Zoom, Goes en omstreken.   U kunt bij ons ook terecht voor: + Onderhoud + Schade reparatie voor alle verzekeringsmaatschappijen + Vakkundige montage alle merken banden tegen scherpe prijzen + Alles wat met het onderhoud van uw motor te maken heeft is verkrijgbaar in onze winkel Ook bent u hier op het goede adres voor: + Winterstalling + Scooter en brommer onderdelen en reparatie + Autobanden + winterbanden tegen scherpe prijzen Een greep uit ons assortiment: + Kettingsets, remblokken, olie, bougies, sloten etc. + Exclusief dealer voor Bridgestone banden + Uitgebreid assortiment helmen voor betaalbare prijzen. + De nieuwste kleding van het Duitse merk BF (Bikers Fashion) en lederen combi’s van het kwaliteitsmerk Berik + Wilt u graag zelf sleutelen aan uw motor bij ons in de werkplaats, dat is geen probleem !! Maak wel van tevoren even een afspraak.
Alle motoren van De Jonge Motoren
21 motoren gevonden
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 5.850,- p/mnd klik hier
2018, 29342 Km
BMW F 800 ST
BMW F 800 ST
€ 3.350,- p/mnd klik hier
2006, 64411 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2013, 66635 Km
BMW R 1200 RT LC
BMW R 1200 RT LC
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2014, 69513 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2015, 18825 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2020, 5661 Km
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2010, 113787 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2013, 93101 Km
BMW K 1100 LT
BMW K 1100 LT
t.e.a.b. p/mnd klik hier
1995, 117468 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2013, 21281 Km
BMW R 1200 RT ABS
BMW R 1200 RT ABS
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2006, 90690 Km
BMW R 1150 R ROCKSTER
BMW R 1150 R ROCKSTER
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2002, 72137 Km
PIAGGIO MP3 250 LT
PIAGGIO MP3 250 LT
€ 2.500,- p/mnd klik hier
2009, 24536 Km
BMW F 650 CS SCARVER
BMW F 650 CS SCARVER
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2004, 69519 Km
KTM 200 DUKE
KTM 200 DUKE
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2013, 15479 Km
HONDA CB 650 F ABS
HONDA CB 650 F ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2015, 16702 Km
BMW R 1100 R
BMW R 1100 R
€ 2.350,- p/mnd klik hier
1998, 115787 Km
HONDA VTX 1800 RETRO
HONDA VTX 1800 RETRO
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2003, 27662 Mls
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
€ 5.295,- p/mnd klik hier
2014, 39394 Km
BMW K 1200 LT
BMW K 1200 LT
€ 1.995,- p/mnd klik hier
1999, 138982 Km
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion